Jag var het.

Nu ligger jag i sängen och ska förhoppningsvis kunna sova. Min dag har inte varit allt för bra. Vaknade i natt med en 38:a-gradig feber som egentligen bara blev värre och värre under dagen. Som värst hade jag 39,4 och jag kände mig halvt död.

Jag har legat under en filt i soffan med långärmad och tofflor och sovit och fryst. Det är nu som jag känt mig som piggast men jag kan inte säga att jag mår som man ska.

Kosten under dagen har inte varit speciellt bra. Jag gick upp 06:30 men en Hugo som då inte skulle sova mer men att gå upp och kolla på tv var tydligen det enda som kunde få honom nöjd. Jag gav Tor och Hugo frukost vid 07:30 och jag själv åt frukost klockan 10:30. Den bestod av en skål med mjölk och cheerios.

Ingen lunch för mig, låg med ena foten i graven då. Middag åt jag 21:30, två ostmackor och en kopp choklad. Aptiten har inte varit på topp.

God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0