Min helg.

Den här helgen har sprungit förbi och det känns som om jag inte riktigt hängt med. Igår var det lördag och jag startade min dag med frukost med familjen för att sedan hoppa in i bilen och åka till Mariefred för att träffa en kompis och ta en runda i skidspåret.
 
Sist jag åkte skidor tror jag var vintern 2010 när vi var i Säfsen och det är ett tag så jag hade inga större förväntningar på att det skulle gå bra men det gick faktiskt överförväntan.
 


3,5 km och jag var skönt trött efteråt.
 

Färdigåkt!
 
Efter skidåkningen åkte jag hem. Resten av dagen spenderades med att storhandla och bara vara hemma. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så åt jag och J middag ensamma när grabbarna grus somnat. Man måste få ha lite ensamtid ibland.
 
Lördagen blev till söndag och idag hade jag bokat en dejt med en dagiskompis till T. Vi mötte upp dem på busshållplatsen för att sedan gå till pulkabacken. T hade fortfarande inte åkt sedan han krachade i backen när den första snön kom förra året.
 
Jag började åka med H och även kompisen åkte. Efter ett tag kände väl T att han också ville åka och det gjorde han. Jag satt bakom honom på snowracern och det gick hur bra som helst. När jag åkt med honom några gånger och vi hade även åkt tre stycken på snowracern, ville han åka själv! WOW! från att ha vägrat åka till att åka själv. Jag är supernöjd! Tack Y och M för att ni visade att det inte var farligt att åka.
 

Finns det hjärterum så finns det stjärterum.
 


H:s första åk på snowracern. Han gillade det!
 
När vi kände oss klara med åkningen gick vi hem till oss för att äta amerikanska pannkakor och sedan fika. Även fikat var amerikans då jag hade bakat amerikanska chokladmuffins.
 

Goda men mastiga muffns.
 
Eftermiddagen kom och det var dags för kompisen att åka hem. Vi lekte vidare och efter en liten stund kom J hem efter en en bokning hos Skogsboll.se. Kvällen är nu här och grabbarna grus sover och J är på dykträning.
 
Min helg har varit händelserik och jag känner mig nöjd. Hoppas att er helg varit lika bra som min.
 
Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0