Sjukstuga.

Sjukstugan har fortsatt heeeela dagen lång. Grabbarna har haft feber som legat över 38 hela tiden med toppar på över 39. Har man så hög feber är man inte så kaxig. Jag har aldrig sett Tor så sjuk i hela sitt 3-åriga liv. Han har legat i soffan hela dagen och först tittat på morgonbolibompa och sedan en massa andra program på Barnkanalen. 
 
Efter lunchen, som Tor åt max tio tuggor av, åkte vi till Coop för att köpa nyponsoppa, blåbärssoppa och mer Alvedon. När vi kom hem gick Tor tillbaka till sin kära soffa och nu med nyponsoppa och blåbärssoppa att dricka. Nu ville han titta på film och valde Polarexpressen. Vilken inte var så oväntat :)
 
Hugo har varit klängig, vilket jag kan förstå. Han har suttit i mitt knä nästan hela dagen. Det händer väldigt sällan att han sitter i mitt knä så länge och att han skulle somna där en dag då han är frisk och mår bra skulle inte hända så idag var det faktiskt mysigt att han somnade i min famn. 
 
Så som dagen sett ut idag och så som mina pojkar mått idag blir det verkligen inget dagis imorgon.
 
Nu har Jimmy stått i köket och gjort något gott. Ska bli spännande att se vad han kokat ihop. 
 
God kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad hade han kokat ihop?

2013-01-31 @ 07:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0